Jak mogę wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu?
Składając zamówienie na stronie internetowej, otrzymujesz list potwierdzający. Zawiera link do edycji zamówienia. Zawsze możesz dodać dodatkowe opcje podczas sprzątania lub zrezygnować z niektórych usług. Twój rachunek zostanie skorygowany.
Zmiany można wygodnie wprowadzić przez swoje konto osobiste, możesz również zawsze do nas zadzwonić lub napisać. Dodać lub zrezygnować z niektórych opcji można także podczas samego sprzątania.
Inne często zadawane pytania
Jeżeli na przykład zapisałeś się na sprzątanie raz w miesiącu, ale następne trzeba zrobić za 35 dni - nie martw się, koszt się nie zmieni, zniżka zostanie zachowana.
Możesz także samodzielnie zmienić regularność sprzątania, dodać konkretne opcje do kolejnego zamówienia, czy zamówić czyszczenie chemiczne razem ze sprzątaniem.
Składając zamówienie na stronie internetowej, otrzymujesz list z potwierdzeniem. Tam znajdziesz linki do płatności, edycji lub anulowania zamówienia.
Zamówienie możesz anulować samodzielnie maksymalnie 12 godzin przed rozpoczęciem. Jeśli do rozpoczęcia zlecenia pozostało mniej czasu, zadzwoń na call center lub napisz do nas w komunikatorach.
W koncie osobistym możesz wygodnie edytować i anulować zamówienia. Znajdziesz tam również listę Twoich przyszłych sprzątań, jeżeli jesteś zapisany na abonament. Datę i godzinę możesz zmienić.